HR Consultancy

Stel je als organisatie zowel je medewerker als je klant centraal? Wil je als organisatie echt dat mensen zich goed voelen in hun job? Geloof je erin dat gelukkige medewerkers geëngageerde medewerkers zijn die werk doen waar ze goed in zijn, graag doen en die zich verbonden voelen met mekaar en met de organisatie?

Als coach en HR partner begeleid ik organisaties die als missie hebben een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven en werken van al hun stakeholders. Zo werken we niet alleen aan meer werkplezier maar ook aan een organisatie die betere prestaties neerzet en waar een goed teamwerk het streven is.

Welzijn op het werk, geen dode letter

Een greep uit de HR vragen waarvoor u bij mij terecht kan;

  • Welk opleidingsbeleid hoort er bij onze vernieuwde missie en visie op vlak van waarden gedreven leiderschap en klantgerichtheid
  • Hoe gedeeld leiderschap te doen leven in de teams – formuleren van acties
  • Hoe leidinggevenden ondersteunen in hun veranderende rol
  • Van functie naar rollen in de organisatie – aanpak
  • Welzijn op het werk – geen dode letter – inzet op preventie van verzuim en stress &burn-out
  • Talentbeheer – van het voeren van motiverende talentgesprekken tot het uitwerken vanveen talentaanpak inzake talent mobiliteit en retentie

Als HR partner breng ik nieuwe expertise, technieken en methodieken in de organisatie om  de HR doelstellingen concreet vorm te geven.

Ik verzorg zelf heel wat workshops, en trainingen in dit transitietraject, coach en begeleid indien nodig de interne HR partners om zelf delen van dit veranderingsproces te gaan begeleiden.

Testimonials


In mijn zoektocht naar ondersteuning verwachte ik antwoorden te krijgen op mijn organisatorische vragen om mijn afdeling nog meer uit te bouwen maar deze coaching ging heel anders te werk. Nele leerde me naar mezelf te kijken door zelfreflectie en ze zocht samen met mij naar mijn kernkwaliteiten, mijn werkstijl, mijn competenties, energiegevers en drijfveren, maar ook naar mijn communicatiestijl, mijn ontwikkelingspunten en persoonlijke missie. Dit was allemaal heel nieuw voor mij, maar langzaam aan groeide het besef dat je niets kan uitbouwen als je niet weet wie je bent, waar je voor staat en wat je te bieden hebt, waar je goed in bent. Het zijn immers die sterktes die interessant zijn voor een klant en waarmee je klanten kan helpen. Sommige sessies waren heel persoonlijk, soms zelfs confronterend, maar steeds heel erg interessant om uit te leren; bewust te worden van situaties en mijn gedrag aan te passen en bij te sturen om een gewenst resultaat te bekomen. Het was een inspirerende reis die ook op persoonlijk vlak verrijkend was.
Sigrid Peirtsegaelediensthoofd OCB Kontich
Enjoy working together. Empathy between coach and coachee, face-to-face contact, open discussion, determination of topics to be worked on. Drive to self-identification, Diagnosis of strengths and weaknesses. Energy renewal coming from a sense of personal development plan. I would define you as an ‘inspiring coach’!  
Delia Dall’AmicoCustomer Service PU Export & South-East Teamleader Huntsman
Deze Haiku speciaal voor u: “Rooksignaal lezen, als cultuurverandering, begrijpende coach.” Bedankt voor de steun..
Dirk ThyssenManager Dispatch en vertrouwenspersoon, PSA Antwerp

Aarzel niet en contacteer me met uw vraag:

15 december 2018